2022-23 IKASTURTEKO ESKOLA EGUTEGIA

Zibersegurtasuna

Eskolako Telefono zenbakiak ondorengoak  dira ;

943-899136  // 647.94.01.09  (Berria !!)

IKASTURTE HASIERAKO ZIRKULARRA 2021-2022

FAMILIENDAKO IKT FORMAZIOA. Urtarrilaren 20, 18:00-19:30

AZAROAK 25 "BERDINTASUNA" HITZALDIA

Datorren asteazkenean, azaroaren 25. Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko eguna dela eta hainbat ekintza egingo ditugu, hauen artean familiei zuzenduriko hitzaldia antolatu dugu.
Denon intereseko gaia izanik, parte hartzera gonbidatzen zaituztegu.

Hitzaldia asteazkenean bertan izango da,  Elgetako Espaloia Antzokian arratsaldeko 17:30ean.

IZEN-EMATEA

MAIATZAK 17-LGTB Fobiaren aurkako nazioarteko eguna

22.KORRIKA

MARTXOAK 8

LANDAOLA SARIAK

Gipuzkoako Landagarapenerako Elkarteak antolatzen dugun sariketa bat da, aurtengokoa 5. edizioa da. Urtero lau sari ematen ditugu Gipuzkoa mailan, aurreko urtean egin diren proiektuei, arlo pribatuan eta arlo publikoan sari bana, Landagarapenerako elkarteek eskualde bakoitzetik sariketarako proiektu bana proposatzen dute eta horietatik bat aukeratzen da, bestetik ibilbidearen saria ematen da eta laugarrena landa emakumeei zuzendutakoa da.

Aurten Deba Garaia Elkartetik arlo publikoan eskolako  Elgetako Herri Eskolako  "HAMAIKETAKO OSASUNGARRIA" PROIEKTUA aukeratua izan da  Landaola sarietara aurkezteko,  beraz honekin batera Azpeitian, Azoka Plazan sari banaketarako egingo dugun ekitaldira gonbidatuak izan gara. Bertara hurbilduko gara eta ea zortea daukagun!!

OTSAILAK 15, HAUR MINBIZIAREN NAZIOARTEKO EGUNA

Gaur, Otsailak 15, Haur Minbiziaren Nazioarteko Eguna ospatu dugu eskolan. Denon artean Bizitzaren Zuhaitza egin dugu eskerrak emonez ZAINTZEN dituzten osasun langile, familia eta kide guztiendako.

Lehen Hezkuntzako 3., 4., 5., eta 6.mailako Ikasle Batzordeetako ordezkariek ondorengo MANIFESTUA irakurri dute.

2022-2023 IKASTURTERAKO MATRIKULAZIOA

2022-2023 ikasturterako Haur eta Lehen Hezkuntzako matrikulazioa

EPEA: Urtarrilaren 17tik 28ra

Informazioa: Eskolako Zuzendaritzan bertan, telefonoz deitu (943-899136) edo e-mailez zuzendaritza@elgetakoeskola.net idatziz.

Matrikula egiteko ekarri beharreko dokumentazioa eta izen-emotea

Informazioa eta arautegia Hezkuntzako web orrian

ESKOLA PUBLIKOAREN ALDEKO MANIFESTAZIOA , AZAROAK 6

BEKAK 2021-2022

Unibertsitatez kanpoko ikalseak eskolatzeko ikasketa beketarako eta laguntzerako 2021-2022 ikasturterako deialdia zabalik dago.Informazio gehiago Hezkuntzako web orrian.

Eskabide epea : Uztailaren 24tik Irailaren 30rarte eskolan (txanda hartuta) edo online.

Beka eta dirulaguntzen zenbatekoak eta motak eta ekonomia baldintzak ikusteko klikatu hemen.

2021-2022KO ESKOLA EGUTEGIA

2021-2022 iKASTURTEARI HASIERA IRAILAREN 8AN EMANGO DIOGU, 2 URTEKO GELAKOAK IZAN EZIK, HAUEK IRAILAREN 9AN EGOKITZAPENAREKIN HASIKO DIRA.

Disfrutatu Oporrak eta Irailerarte. Hemen daukazue 2021-22ko Eskola Egutegia

MAIATZAK 17, LGTB Fobiaren aurkako Nazioarteko Eguna

BULLYING AURKAKO EGUNA

Maiatzak 2an, Bullying aurkako eguna izan da eta eskolan egindako ormairudia "Musukorik gabe, Bullyingari egin aurre" lemapean zuekin partekatu nahi dugu.

Lotura honetan argazki gehiago ikus ditzakezue:

KULTUR ASTEA

HAMAIKETAKO OSASUNTSUA EKAINA